Avatar billede bahando Nybegynder
12. februar 2006 - 04:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering til Nvidia Geforce4 MX 460

Hejsa...

Counterstrike anbefaler mig at opdatere mit grafikkort men hver gang jeg prøver så genstarter computeren midt i installeringen! Nå jeg så kommer ind i windows igen så er noget af driveropdateringen åbenbart blevet installeret men det virker tydeligvis ikke da der går ca. 20 sekunder og så genstarter den igen... Hvilket den så bliver ved med indtil jeg starter op i safe mode og uninstaller driveren.

Har forsøgt mig med version 81.98 som er den nyeste men er blevet nødt til at gå tilbage til 71.89 da den indtil videre er den nyeste(af de gamle) drivere som virker. Synes det er mærkeligt at den ikke virker da Nvidia på deres hjemmeside skriver at den er konvertibel med mit grafikkort og det kunne da være rart at få det maksimale ud af mit grafikkort.

Og ja jeg har fulgt install manualen; lukket for antivirus/firewall, uninstallet gamle drivere osv.

Skal jeg opdatere mit bundkort først? (som foresten er et; ASUS P4P800-VM) eller er det ligemeget...
Avatar billede bahando Nybegynder
12. februar 2006 - 05:22 #1
!!
Avatar billede allanfo Praktikant
12. februar 2006 - 08:42 #2
Det lyder nærmest som om dit grafikkort er lidt for gammelt til at køre CS godt. Det gamle GF4MX har ikke mange kræfter i forhold til de lidt mere moderne kort. Prøv at se om du ikke kan finde et GeForce FX5700 eller lignende til en 6-700 kr. Det vil give dig en voldsom forbedring.