Avatar billede jzh Praktikant
29. april 2001 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et optage-program?

Jeg søger et program til at optage almindelig lyd med, det skal hverken være et MEGET advanceret, eller et MEGET dårligt program! Hvis du kender sådan et program, så mail til mig på: webmok@mail.com - og beskriv den adresse jeg kan downloade det! Hvis du mailer til mig, så bare skriv tilbage i dette spørgsmål, altså en tekst, og jeg vil give dig 40 point, hvis du mailer et godt svar! På forhånd tak!
Avatar billede jzh Praktikant
29. april 2001 - 22:23 #1
Tak!
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 23:22 #3
Brug den indbyggede i windows...meget simple
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 23:28 #4
på skrivebordet klikker du højremusse knap  før musen over ny/new og tryk på wave eller mediafile

den skulle nu være på skrivebordet....klik på den med højremusse knap  og tryk på record eller optag....og der har du den
Avatar billede makse Nybegynder
30. april 2001 - 00:31 #5
Windows\' egen optager, kan kun klare 60 sek.
Avatar billede 7th Praktikant
30. april 2001 - 09:26 #6
Hvis man lader den optage 60 sek først, så trykker igen på optag, så forlænges optagetiden...
Har da selv optaget ca. 30 min med den.
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 14:02 #7
7th: enig og jzh skulle bruge en simple en...jeg fortjener nogen point:)