Avatar billede martinh Nybegynder
14. februar 2006 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skal jeg hente?

Jeg skal have installeret Fedora men hvilken skal jeg hente.
Det skal være iso cd'er
http://torrent.fedoraproject.org/
Avatar billede martinh Nybegynder
14. februar 2006 - 16:00 #1
Det skal være fedora 4
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
14. februar 2006 - 16:01 #2
Jeg går ud fra at det er til en 32 bit PC. FC5 er stadig i en test-version så jeg ville hente FC4 og så opgradere til den anden senere, når den engang er erklæret stabil. CD'er til 32 bit PC er så 'Fedora Core 4 Release binary iso images for i386.' (nr. 4 på listen over FC4).
Hvis du har en 64 bit maskine kan du hente den øverste i stedet, men begge dele vil kunne køre på din PC...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. februar 2006 - 16:02 #3
for at kunne håndtere torrent filer skal du have en bittorent klient

Du kan hente iso filer via almindeligt download her
http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/core/4/i386/iso/
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. februar 2006 - 16:03 #4
Det er disc filerne du skal hente ikke SRPMS
Avatar billede martinh Nybegynder
14. februar 2006 - 16:10 #5
jep det er det
Avatar billede martinh Nybegynder
14. februar 2006 - 16:11 #6
Ok tak for det!!!