Avatar billede lars_d Nybegynder
14. februar 2006 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tjekkisk indbrudsforsøg

Hej,
Jeg har fået en security alert fra min firewall (Norman):
*Security Alert* [FA:87:8A]

2006-02-14 16:21:38 - TCP SYN RES SET - Source:82.113.59.34 ,33232,WAN -

har forsøgt at trænge igennem på min ip-adresse.

Ved kontrol via www.showmyip.com kommer der oplysninger om, at det stammer fra Tjekkoslovakiet.

Kan man ikke gøre noget for, at stoppe sådan en spade???
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2006 - 17:40 #1
det får jeg mange af om dagen, det er ikek dem din firewall advarer imod du skal bekymre dig over, men dem den ikke fanger (læs det er en falsk tryghed, og tåbeligt at fortælle alm brugere om alm forsøg, det skaber en masse unødvendig postyr, over noget som er ligegyldigt)
Avatar billede lars_d Nybegynder
05. september 2006 - 12:15 #2
Lukker tråden igen.