Avatar billede skwizie Nybegynder
22. februar 2006 - 08:54 Der er 7 kommentarer

M1 teleselskab

Ville lige høre om der er nogle som har erfaring med mobilselskabet M1?

Både gode og dårlige...
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2006 - 09:48 #1
Har ikke nogen umiddelbart erfaring med dem, men de benytter sig af TDC's netværk så deres dækning må siges, at være fornuftig nok.

Priserne er billige, men tilgengæld koster det lidt mere alene det, at ringe nogen op.

Typisk koster det 0-25 øre pr. opkald hos de fleste selvskaber, men som du kan se så bliver det lidt højere hvisman skal ned på den laveste minuttaskt hos M1
Avatar billede skwizie Nybegynder
22. februar 2006 - 10:08 #2
OK, overvejer nemlig skift fra Telmore til M1
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2006 - 10:16 #3
Telmore er TDC ejet... det er M1 ikke, men kører stadig over TDC netværk.
Kunne forestille mig de laver IP telefoni siden priserne er så lave.

Typisk på lavprisselvskaber så er kundeservice ikke nær så højt, som hvis man har et "ordentligt" abonnement... så det er op til hvad man er til.
Avatar billede skwizie Nybegynder
22. februar 2006 - 10:21 #4
Ja, det er rigtigt. Men hvor meget kundeservice har man brug for ved de selvskaber hvor man selv tanker op etc. !?
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2006 - 11:09 #5
Det er forskelligt... afhænger også af alder og behov.
Er man ung og har behov for ting, som MMS og de Internet muligheder der er på mobiltelefoner så vil en rigtig kundeservice udsende nødvendige opsætninger til kundens mobil telefon så kunden ikke skal igennem alt det tekniske selv via. en vejledning på en hjemmeside.

Har man bare generelt brug for hjælp eller har spørgsmål så ydes der mere support på rigtige abonnementer.

De fleste selvskaber... i hvertfald TDC giver terminalrabat hvis du har et abonnement.. terminal = mobiltelefon.

Dvs. du kan hvert halve år udskifte din mobiltelefon til det nyeste for næsten ingen penge.

Dette koncept har mange virksomheder, men ikke tankselv selvskaber.
Men dog TelMore også understøtter dette, men nu er telmore som sagt en væsentlig del af TDC:)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. februar 2006 - 11:42 #6
Du skal blot huske at sige nej til det du ikke vil have af features, hvis du ikke direkte sætter flueben i de ting der for dig ikke er nødvendige, så bonner de dig for det.
Men de er meget flinke at tale med.
Avatar billede dyrbye Praktikant
22. februar 2006 - 22:42 #7
Et meget væsentligt ankepunkt hos M1 - de taksere pr. påbegyndt minut.
Altså du ringer 1 minut og 1 sek hvilket betyer at du skal betale for 2 min.
Der er en opkaldsafgift på 50 øre - modsat de fleste andre der tager 25 øre.

Jeg ville vælge www.unotel.dk
63 øre/min - takseres pr sek.
sms 16 øre eller fri sms 89,- kr/mdr
intet abonnement
tdc netværk
hurtig og god kundeservice
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester