Avatar billede bbs Nybegynder
23. februar 2006 - 18:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i kode

Det er faktisk et let spørgsmål - der er fejl i koden, kan ikke helt se hvor fejlen er.
Håber I kan hjælpe.. :)

<html>
<head>
<body background="aabsport.jpg">
</head>
<style type="text/css">
a:link {
color: black;
}
a:visited {
color: greem;
}
</style>
<b>
<u>
<center>
<font size=20 face="Arial" color="#FFFFFF">Menu</font>
</center>
</b>
</u>
<center>
<p>
<a href="body.htm" target="body" font size="15" face="Arial">Forsiden</a></center>
</html>
Avatar billede stich Nybegynder
23. februar 2006 - 18:37 #1
Ingen doctype, brug af font-elementet, masser af 'presentational markup', ugyldig font-attribut i:
<a href="body.htm" target="body" font size="15" face="Arial">

Kender du ikke http://validator.w3.org/ ?
Avatar billede bbs Nybegynder
23. februar 2006 - 18:42 #2
Vil bare gerne ha' en kode der fungerer, det er alt jeg beder om :)
Avatar billede stich Nybegynder
23. februar 2006 - 18:43 #3
body-element i head, forkert nesting, ...
Du bør ærlig talt tage og finde nogle tutorials eller bøger der forklarer om HTML fra bunden af.
Avatar billede stich Nybegynder
23. februar 2006 - 18:44 #4
Okay, ja det får du ikke fra mig. Men måske der er andre, mere venlige sjæle herinde der gider lave markup'en for dig...
Avatar billede bbs Nybegynder
23. februar 2006 - 19:07 #5
Lukker igen og smider flere points på, behøver svar hurtigt.. :)
Avatar billede robn Nybegynder
07. maj 2006 - 23:01 #6
>Kommentar: bbs 23/02-2006 18:42:12

Det ser ikke ud til, at du har fået løst dit "problem". Nu er tiden så langt overskredet, at du sikkert ikke har brug for løsningen. Det må være anstrengende, at dreje koden så meget af led, hvor mange har I været om det?

På denne url
http://www.kodeboksen.dk/arbejdsmappe2/kode_rettet.html
finder du en brugbar løsning, lav selv dine nødvendige ændringer, nu hvor du ikke har brug for dem!