Avatar billede jrl0469 Nybegynder
25. februar 2006 - 00:14 Der er 6 kommentarer

Flere vob (forskellige film) på een dvd

Jeg har to forskellige film comprimeret til godt 2 gigabyte hver. Hvordan brænder jeg dem på een disk (4.7 GB) så jeg kan se/starte dem som alm. dvd film
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2006 - 00:24 #1
Ja, hvis du bruger Nero kan du bare vælge "Lav din egen Video DVD" via StartSmart.
Så tilføjer du vob filerne fra den ene fil. Nero Spørger om de skal behandles som 1 og det svarer du ja til.
Derefter tilføjes vob filerne fra den anden mappe på samme måde.
Så får du en DVD hvor du i menuen kan vælge mellem de 2 film.

På et tidspunkt under denne proces, kan du vælge om du vil starte afspilningen eller se menu ved når DVD'en sættes i en afspiller.
Avatar billede jrl0469 Nybegynder
26. februar 2006 - 15:02 #2
Hej Boxer
Jeg kan ikke finde "Lav din egen Video DVD"! Er det "Brænd DVD-Video filer"?

Jan
Avatar billede boxer Nybegynder
26. februar 2006 - 17:27 #3
Ja, det er det.
Du kan følge denne guide:
http://www.eksperten.dk/artikler/764
Du skal bare springe det første punkt vedr. konvertering over.
Avatar billede jrl0469 Nybegynder
26. februar 2006 - 22:34 #4
Jeg kigger lige på det...
Avatar billede jrl0469 Nybegynder
14. februar 2008 - 12:55 #5
øh... Fik du nogensinde dine points? Boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
14. februar 2008 - 14:13 #6
Nææ :o)
Men jeg kan da lige smide et svar her :o)