Avatar billede ridslau Nybegynder
28. februar 2006 - 14:26 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

harddisk monitor

Hej
Jeg søger et program som kan holde øje med mine harddisk vedr fejl.
Det skal også kunne styre harddiskene vedr hvor lang tid der skal gå før de slukker.
Vil gerne ha det sådan at min harddisk med windows 2003, email og web køre, men at harddiskene med dataerne på slukke om natten da de jo ikke bliver brugt.

Det skal lige siges at der er scsi, Ide og sata harddiske i den for at det ikke skal være løgn.

Hilsen
Laurids
Avatar billede beckman Nybegynder
28. februar 2006 - 14:31 #1
Hej Laurids, dette er ikke et program, men under dine egenskaber på desktoppen, har du muligheden for at vælge egenskaber for skærm -> vælg pause skærm, -> strømstyring her kan du sætte hvor lang tid der skal gå inden din små HDD'ere må lukke ned.
Avatar billede beckman Nybegynder
28. februar 2006 - 14:33 #2
og hvis det ikke lige var det du søgte prøv at kigge under dette link : http://www.snapfiles.com/screenshots/hddhealth.htm
Avatar billede ridslau Nybegynder
28. februar 2006 - 14:54 #3
Hej Beckman
Jeg søger et program som gør at jeg kan lade windows harddisk køre, men slukke de andre harddisk efter fx 20min. også ville det være dejligt hvis jeg også kunne sige at de ikke skal tændes fra kl.18 til kl.6
Avatar billede beckman Nybegynder
01. marts 2006 - 12:48 #4
jeg kigger videre og vender tilbage, kan godt tage lidt tid.
Avatar billede ridslau Nybegynder
14. oktober 2010 - 10:24 #5
Hej

Jeg har fundet dette program som virker som ønsket.
Active@ Hard Disk Monitor

Takker for hjælpen

Hilsen
Laurids