Avatar billede jensen_123 Nybegynder
28. februar 2006 - 14:46 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Billedfremvisnings program

Hejsa Alle

Findes der et windows program som man kan bruge til af fremvise billeder med. At hver 5 min bliver et nyt billed vist frem ????

Håber der er nogen som kan hjælpe mig
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2006 - 14:52 #1
Jeg bruger selv Thumbsplus fra http://www.cerious.com

Men http://www.irfanview.com er helt gratis, og kan også bruges...
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
28. februar 2006 - 14:53 #2
hæ hæ jeg har lige kigget selv på google. jeg fandt og irfanview linket
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
28. februar 2006 - 14:53 #3
og = også
Avatar billede area48 Nybegynder
28. februar 2006 - 15:05 #4
Irafn view kan du snildt sætte til at gøre det... Men hvis du har naturligvis også muligheden for at sætte din pauseskærm op ( i XP) til at klare opgaven...
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
28. februar 2006 - 15:11 #5
hmm min pauseskærm!!! Gælder det også hvis jeg har ca 200 billeder??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. februar 2006 - 15:12 #6
Google picasa: Gratis og genialt: http://picasa.google.com/
Avatar billede falster Ekspert
28. februar 2006 - 16:22 #7
Eller gratis Vallen Jpegger:

"No installation required - executable files can directly be copied onto CD. Most important start options can be configured by command line parameters. See online help for more info."

Kommer med et lille interface til at indstille slideshow.

http://www.vallen.de/freeware/index.html#Vallen%20JPegger
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. februar 2006 - 17:03 #8
Lige for at gøre lidt reklame for mit forslag

Picasa kan brænde en "gave"-cd, der viser billederne som et slideshow, uden at modtageren skal gøre noget.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2006 - 17:36 #9
Hmmtja - det kan Irfanview og ThumbsPlus såmænd også... Det er vist ved at være standard :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. februar 2006 - 18:05 #10
jeg har også god erfaring med Picasa og Irfan, men jo de fleste kan sgu nogenlunde det samme.
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
11. juli 2006 - 13:17 #11
kom lige med et par svar..... så får i points. Og vi kan få lukket spørgsmålet
Avatar billede falster Ekspert
11. juli 2006 - 13:26 #12
Behøver ikke p. for det link. Go' sommer :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juli 2006 - 14:02 #13
svar
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juli 2006 - 09:25 #14
Så er jeg tilbage fra ferien :-)