Avatar billede mester Nybegynder
01. marts 2006 - 11:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fra SMS til Word

Hej eksperter.

Jeg er lige blevet far, og har modtaget en stak lykkeønskningssms'er. Dem vil jeg gerne have ført fra min telefon over på computeren. Hvordan gør jeg det?
Min telefon er en Sony Erichsson T-630 og jeg har et CBB abonnement.
På forhånd tak.

/M
Avatar billede dinkie Nybegynder
01. marts 2006 - 11:48 #1
Avatar billede dinkie Nybegynder
01. marts 2006 - 11:50 #2
Og tillykke ikke mindst :)
Avatar billede emilos911 Nybegynder
01. marts 2006 - 12:15 #3
Hvorfor ikke bare skrive dem ind manuelt??
Avatar billede emilos911 Nybegynder
01. marts 2006 - 12:16 #4
Og forresten tillykke med den lille :)
Avatar billede mester Nybegynder
02. marts 2006 - 23:38 #5
Jeg har fået så mange, at jeg ikke magter det. Tænkte der måtte være en nemmere løsning. Tjekker linket ud og vender tilbage.
Tak for lykkeønskningerne, hvordan overfører jeg dem til sms :)? He, he. Den humor...
Avatar billede mester Nybegynder
03. marts 2006 - 00:02 #6
Jeg havde vist nok installeret programmet i forvejen. Jeg har bare et problem med at få forbindelse mellem pc og mobilen. PC finder telefonen og omvendt, men når jeg forsøger en funktion , via programmet, der hedder "OBEX file transfer på (mitnavn)t630" siger den "fejl under etablering af forbindelse". Det der "file transfer" lyder som noget af det rigtige. Når jeg prøve at få kontakt til PC'en, skal jeg skrive et password til PC'en. Hvor dælen finder jeg det?
Jeps, det er pludselig blevet komplekst... sorry.
Avatar billede mester Nybegynder
03. marts 2006 - 00:04 #7
Skulle have skrevet "når jeg prøver at få kontakt til PC'en via telefonens bluetooth indstillinger..."
Og for en god ordnings skyld, så forsøger jeg at forbinde de to enheder via bluetooth...
Avatar billede dinkie Nybegynder
03. marts 2006 - 11:26 #8
Når du skaber kontakt via bluetooth så skal man indstaste et nøgle som gør at de kan snakke sammen. Den nøgle vælger du selv. Skriv f.eks 2345. Når så du har skrevet den ind vil din pc spørge dig om koden og så indtaster du den samme (2345) og vupti så skulle der være hul igennem..
Avatar billede mester Nybegynder
04. marts 2006 - 00:13 #9
Nu har jeg adgang til følgende mapper via "OBEX file transfer": Billeder+Temaer+Lyde, men hvordan får jeg fat i sms'erne?
Avatar billede mester Nybegynder
04. marts 2006 - 00:37 #10
Fandt dette program:http://www.myt630.lasyk.net/preview/51409/-121448184/T630-Software-Windows-My-Phone-Explorer-1.3.3.html
Og det lyder som noget af det rigtige, men når jeg prøver at installere programmet kommer følgende fejlmelding:"The installer you're trying to use is corrupted or incomplete. This could be the result of a damaged disk, a failed download or a virus. You may want to contact the author of the installer to obtain a new copy. It may be possible to skip this check using /NCRC command line switch(NOT RECOMMENDED)."
Hvad dælen gør jeg så nu. Føler jeg er tæt på målstregen...
Avatar billede emoth Nybegynder
04. marts 2006 - 18:21 #11
Hej og tillykke ! Mener du kun mangler programsuiten fra SonyEricsson, så burde det gå af sig selv. Husk at du skal have den der passer til din mobil-model. Nokia software har dog den irritation, at man kun kan udskrive een sms ad gangen. Du bliver nok nødt til at klip-klistre beskederne ind i word. vh
Avatar billede mester Nybegynder
05. marts 2006 - 01:48 #12
Hvis det er den der hedder "Comunication suite", så har jeg den, men den vil ikke finde min telefon. Kan kun få adgang til min telefon fra pc'en gennem "mine bluetooth steder". Og der kan jeg kun få adgang til billeder, lyde og teamer. IKKE sms'er. Giver snart op.
Avatar billede mester Nybegynder
11. marts 2006 - 10:46 #13
Da jeg desværre ikke er kommet nærmere en løsning på mit problem, jeg kan stadig ikke overføre sms'erne til min pc, så lukker jeg spørgsmålet. Tak for forsøgene. Lader det stå lidt, hvis der skulle vise sig at være nogen, der kommer i tanke om en mulig løsning.

/M
Avatar billede mester Nybegynder
08. april 2006 - 23:31 #14
Øv