Avatar billede secufino Nybegynder
03. marts 2006 - 11:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

@ er væk i outlook office 2003!

jeg kan ikke tilføje nye modtagere i felterne kun sende til de som har emailet mig. dvs. trykke feks "m" også kan jeg sende til michael osv. hvor er det gemt ?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2006 - 12:45 #1
"@ er væk i outlook office 2003!"

Spørgsmål ikke forstået! Kan du uddybe dit problem lidt?
Avatar billede secufino Nybegynder
03. marts 2006 - 13:15 #2
det lå : ctrl/alt/2 og i alle andre programmer kommer det stadig når dette trykkes, bare ikke i til/cc/bcc. ved opret af ny kontakt kan jeg godt indsætte det i kontaktpersonens email felt.
men når jeg dobbeltklikker på til eller cc (bcc er ikke en valgmulighed her) så "vælg navne" popper op (her er så bcc også muligt) er kontaktpersoner (fra office bibliotek)totalt tom og windows standard adressekartotek (fra express) er der ingen email adresser angivet, kun deres navne. dvs at det kun er autoudførelsesfunktionen som kan adressere mine felter med email adresser fra tidligere besvarelser. office update har været besøgt og hele pakken forsøgt genistalleret, men lige lidt hjælper det!
Avatar billede secufino Nybegynder
03. marts 2006 - 16:49 #3
nu pludselig kom der en dialogbox op med at outlook ikke startede korrekt sidste gang, om jeg ville starte i fejlsikret tilstand? og så var der ingen problemer med @, men efter den blev lukket igen og startet normalt er det igen det samme så der er vist en fejl i programmmet.!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2006 - 13:17 #4
Jeg ved ikke hvad dit problem skyldes, tror dog jeg kan hjælpe dig med at få bcc-feltet frem.
Når du har valgt "Ny meddelse", gå i "Vis" -> Markér "bcc-felt"
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2006 - 13:22 #5
Hvad med Alt Gr + 2
Giver det heller ikke @

Eller hvis du holder Alt-tasten nede og trykker 64, altså Alt + 64 = @
Avatar billede secufino Nybegynder
04. marts 2006 - 15:04 #6
den sti og kombination du skrev kan ikke fuldføres. men anyway: nu har ALT lige været nede at vende med en geninstall af windows. @ kan nu frembringes i vinduet "vis navne". men det med manglende mailadresser fra kartoteket og fraværet af kontaktpersonerne er stadig det samme. :-(
Avatar billede secufino Nybegynder
09. marts 2006 - 12:46 #7
det lader ikke til nogen har løsningen!
Avatar billede secufino Nybegynder
18. marts 2006 - 19:20 #8
VEJMAND : smid et svar alt?64 giver @ men det skal være tallene fra nummertastaturet. de ovenover bogstaverne duer det ikke med. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2006 - 14:22 #9
oki, svar kommer her.  c",)
Avatar billede secufino Nybegynder
23. marts 2006 - 18:37 #10
jeg mener selvfølgelig "alt" + "6" + "4" = @  !!! og stien til bcc er : ny meddelelse, tryk på pilen! der er ved siden af "indstillinger" og vælg så både "bcc" og evt "fra". jeg havde også bøvl med æøå ikke kunne skrives og dette er pga der er skiftet til engelsk sprog. enten skal du skifte på værktøjslinien "sprog" som ligger i systray som er bundlinien eller prøv at trykke "alt" i venstre sides  af tastaturet og "shift" for dansk/engelsk..