Avatar billede themanveng Juniormester
08. marts 2006 - 16:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skadet filer!!

Hej...
jeg har en 300 gb harddisk...
ved ikke hvad der er sket! men når jeg kopierer nogle af filerne skriver den: "Cyklist Redundanscheck"
hvorfor?
Hvad er det?
hvad skal jeg gøre for at løse problemet?

Håber i kan hjælpe
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2006 - 16:16 #1
lyder som om færdig HD
Avatar billede perj Nybegynder
08. marts 2006 - 16:43 #2
Behøver ikke være defekt HD, men kan være defekte/beskadigede filer. Det første er dog mest sandsynligt.
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. marts 2006 - 22:00 #3
Red hvad der kan reddes og sig til hvis du skal have hints til fil-gendannelse...
Avatar billede themanveng Juniormester
09. marts 2006 - 13:04 #4
hej... nu er det sådan at jeg har en masse billeder som jeg meget gerne ville have gemt!! så hvis i har en måde jeg kan rede dem på så skriv!! ved i havd cyklist redundanscheck betyder??
Avatar billede perj Nybegynder
09. marts 2006 - 15:47 #5
Avatar billede levithan Nybegynder
06. april 2006 - 21:41 #6
prøv at installere GETDATABACK og lad den scanne din harddisk igennem www.runtime.org (demo) hvis den kan finde noget er dine chancer gode
Avatar billede themanveng Juniormester
24. januar 2007 - 09:06 #7
hej