Avatar billede primdahl1980 Praktikant
09. marts 2006 - 20:17 Der er 11 kommentarer

nogle billeder på nettet jeg ikke kan se

Jeg får følgende op, når jeg prøver at tjekke billederne:
2) Add the following section to the configuration file of your application:

<configuration>
  <system.web>
      <compilation debug="true"/>
  </system.web>
</configuration>

Hvordan gør jeg det?? :)
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2006 - 20:21 #1
Øhhhh ? I forbindelse med hvad ?
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
09. marts 2006 - 20:27 #2
eks. på et diskoteks hjemmeside prøver jeg at trykke på det første billede fra den angivne uge, og får så denne meddelelse...:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:

1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

  <%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:

<configuration>
  <system.web>
      <compilation debug="true"/>
  </system.web>
</configuration>

Note that this second technique will cause all files within a given application to be compiled in debug mode. The first technique will cause only that particular file to be compiled in debug mode.

Important: Running applications in debug mode does incur a memory/performance overhead. You should make sure that an application has debugging disabled before deploying into production scenario.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
  ASP.definePagesize_aspx.__Render__control1(HtmlTextWriter __output, Control parameterContainer) +2274
  System.Web.UI.Control.RenderChildren(HtmlTextWriter writer) +27
  System.Web.UI.Control.Render(HtmlTextWriter writer) +7
  System.Web.UI.Control.RenderControl(HtmlTextWriter writer) +243
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1926

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
09. marts 2006 - 20:31 #3
Prøv at afinstallere Microsoft .NET Framework og genstart og derefter installere Microsoft .NET Framework igen.

Det er en fejl i dit .NET Framework.
Avatar billede morhan Novice
09. marts 2006 - 21:04 #4
Det er ikke din web server? Så kan du ikke gøre ret meget, problemet ligger hos dem
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
09. marts 2006 - 21:05 #5
hmm.. men det er på flere hjemmesider.....
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2006 - 21:56 #6
Har du prøvet at reinstall din .NET framework ? Men jeg må indrømme jeg hælder også mest til Server problemer !
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
10. marts 2006 - 08:27 #7
Ja er gjort, og stadig samme problem. Så sikkert serveren. Er det så min udbyder jeg skal have fat i?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 08:30 #8
Prøve at poste de links du bruger så kan vi test det, og der der hvor hjemmesiderne er hosted og ikke din udbyder.
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
10. marts 2006 - 19:12 #9
http://www.kolding.crazydaisy.dk/default.aspx

http://www.kolding.tordenskiold.nu/underover/validateAge.aspx

Hmm det nederste link kan jeg ikke engang komme ned ind på, der hvor man svarer om man er over 18???

Endnu et problem er opstået:/  :  Når jeg går ind på min mail, og vælger den mail jeg vil læse, så bliver jeg bare skubbet tilbage til signup billedet, kunne alt dette have en sammenhæng??

Er sikker på jeg ik har virus...
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
10. marts 2006 - 19:16 #10
tror måske det har noget med zonealarm er installeret... Virker til problemerne først er opstået efter dette er installeret.
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
10. marts 2006 - 19:25 #11
lukkede lige zonealarm ned, nu fungerer det.... Hvordan sørger jeg for det virker mens zonealarm er slået til??