Avatar billede janpersson Praktikant
11. marts 2006 - 10:46 Der er 1 løsning

Driver til Lg flatron M1917TM

Jeg har købt en Lg skærm flatron M1917TM, den er udemærket til mit behov, men jeg syntes ikke rigtig at jeg kan få teksten helt skarp, den er mere ulden end min gamle packard bell 19" skærm, jeg tror at jeg skal bruge en nyere driver end den der fulgte med skærmen, men det kan selvfølgelig også være andre indstilinger jeg mangler.
det er samme resultat hvad enten jeg bruger alm. kabel eller DVI kabel.
hvor finder jeg en driver.
er der nogle der har nogle gode råd
venligst
Jan
Avatar billede janpersson Praktikant
11. marts 2006 - 21:06 #1
Hmmmm