Avatar billede lp-freak Nybegynder
14. marts 2006 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Shapes til cs2

Hej jeg har brug for links til sider hvor man kan downloade gratis shapes til cs2, jeg har søgt men ender altid på en side, hvor det koster penge, eller de ikke er til cs2 men 6 eller 7.
Avatar billede weblex Nybegynder
14. marts 2006 - 18:19 #1
Er der forskel på shapes til cs2 og andre versioner? Jeg bruger cs og har aldrig spekuleret på forskellige versioner i lige den sammenhæng.

På Adobes egen side, er der masser af shapes. Det kræver et id, som dog er ganske gratis:

http://share.studio.adobe.com/Default.asp

(som regel hammer-langsom side, og jeg kan ikke komme i kontakt med den lige nu, men den er værd at vente på)
Avatar billede lp-freak Nybegynder
14. marts 2006 - 18:22 #2
Hvor er jeg dum havde jeg slet ikke tænkt på. Hvis du lige ligger et svar får du nogle point :)
Avatar billede weblex Nybegynder
14. marts 2006 - 18:22 #3
http://share.studio.adobe.com/ virker vist bedre.

Og her et svar :)
Avatar billede lp-freak Nybegynder
14. marts 2006 - 18:23 #4
Sådan og tak igen
Avatar billede lp-freak Nybegynder
14. marts 2006 - 18:25 #5
Okay du har ret. Vildt langsom side xD. tror jeg venter til i aften.
Avatar billede weblex Nybegynder
14. marts 2006 - 18:28 #6
Der kan godt være lidt forskel på hvornår man går ind - men vildt hurtig er den nu aldrig :(