Avatar billede hippien Nybegynder
14. marts 2006 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Summasummarum hjælp i København/Ishøj

Hej.

Jeg har lige købt programmet summasummarum enterprise til mit forholdsvis nystartede firma.

Jeg skal bruge noget hjælp til at komme i gang - nogle ting skal laves på bunden og nogle ting har jeg lavet.

Jeg vil tro der er en dags arbejde, og det skal udføres på mit kontor i Ishøj.

Jeg ser gerne du er en momsregistreret virksomhed, men hvis du ikke er burde det ikke være noget problem. Jeg kan godt udbetale et beløb til dig som et honorar, men du skal selv sørge for at angive det også. Jeg har selv kørt et par måneder uden at være momsregistreret, og det skal jeg også lige have hjælp til at få til at passe ind i mit regnskab.

Vi kommer til at sidde og arbejde på det i fællesskab, og du kommer til at dele ud af din viden, så det er absolut et krav at du er en sød, rar, varm og omgængelig person.

Hvor meget koster I?

I kan skrive til min email olsenit@gmail.com

Grundet travlhed ser jeg helst kun smser på min telefon som er 25864573. Vi taler naturligvis sammen hvis jeg finder ud af du er den rette.

På forhånd tak.

MVH Jørgen Olsen
Avatar billede louisek Mester
20. april 2006 - 11:03 #1
Prøv at kontakte Anette Sand hos Inloco.dk - hun er dygtig og meget pædagogisk.

Venlig hilsen

Louise Kanne
Avatar billede hippien Nybegynder
22. april 2006 - 18:46 #2
Jeg har allerede været hos inloco, de har lært mig en masse ting, men jeg er ikke helt tilfreds med min kontoplan for jeg skal selv regne min omsætning ud "manuelt" :(
Avatar billede louisek Mester
22. april 2006 - 18:50 #3
ok .. jeg aner ikke hvad du snakker om for jeg er arkitekt og har intet begreb om regnskaber ;O), men Anette har jeg haft som bogholder og har været meget tilfreds med hendes arbejde. Hun oplærte hendes efterfølger hos os i Summasumarum og det gik rigtigt fint ...

MVH Louise