Avatar billede rigolet Novice
15. marts 2006 - 00:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Åbne og rette i en website fra browseren

Jeg vil gerne kunne oprette en webside, hvori man direkte fra browseren kan rette tekst m.m. selvfølgelig via adgangskode og password. Jeg har ingen problemer med at oprette en side med adgang vi kode og password, men hvordan griber man det an med at rette tekst, billeder, priser osv. direkte fra browseren. Er ASP ikke det rigtige værktøj til dette???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. marts 2006 - 01:47 #1
Lidt af et større projekt du har gang i, et CMS system vil være løsnigen på dit problem.
Avatar billede ljm21 Praktikant
15. marts 2006 - 08:15 #2
Prøv at søge lidt efter "rich text editor" - Det burde kunne hjælpe dig videre.
Hvis du hellere vil betale dig fra det, er du velkommen til at kontakte mig på program1@program1.dk

Lars
Avatar billede joyride Nybegynder
15. marts 2006 - 08:36 #3
Jeg har ingen erfaring med det, men det lyder som om en wiki side måske var det du var ude efter? Har aldrig gjort det selv, og er heller ikke sikker på den giver dig den funktionalitet du er ude efter....

http://www.wiki.org/wiki.cgi?WhatIsWiki
Avatar billede fagerholt Nybegynder
15. marts 2006 - 08:54 #4
Jeg har lavet en online WYSIWYG editor, som editerer direkte i HTML-filerne. Der er altså ikke tale om et CMS, men om en editor til eksisterende HTML-filer. Det kan downloades fra www.profiledit.com/light . Det eneste du skal er at lægge filerne (ASP-filer) på serveren og indsætte et span-tag i de filer, som skal kunne editeres. Jeg kan implementere det for dig mod betaling, og kan også hoste det. Kontakt mig på fagerholt@ofir.dk
Avatar billede hnteknik Novice
15. marts 2006 - 18:18 #5
Jeg kan lave en ASP løsning baseret på denne editor www.InnovaStudio.com eller du kan købe den direkte hos min gamle ven Yusuf. Den har naturligvis dansk tekst