Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 17:34 Der er 11 kommentarer

Outlook henter samme meddelelse flere gange - HJÆLP!

jeg har problemer med min Outlook 2000! Jeg bruger XP Pro, Norton AntiVirus, Firefox og Outlook 2000.
Blot for at nævne hvad jeg bruger.

Jeg har et mail konto hos Cybercity.
Mit netudbyder er StofaNet.

Jeg har indstillet mit Outlook sådan, at POP3 er Cybercity, og SMTP er StofaNet.
Det har fungeret i de sidste 2 år udne problemer.
Forladen dag sker der noget mærkligt.Jeg har mit Outlook åben (og har regel, som siger at den skal på serveren hver 5 min. og tjekke for ny beskeder).
Den henter beskeder fint, næste gang når den skal tjekke for nye beskeder (efter 10. min.), henter den IGEN samme beskeder som lige før.

Dvs. hvis jeg har besked A,B,C,D,E efter en time har je 6 SAMME beskeder af A,B,C,D,E = 30 i alt.

Hvis jeg går ind på Cybercity Webmail, ligger der stadigt meddelelser. Jeg sletter dem, og efter jeg har gjort dette og nye meddelelser er kommet, sker det samme igen!

Er der nogen der har oplevet det samme eller hved hvad er galt?
Avatar billede boxer Nybegynder
15. marts 2006 - 17:46 #1
Er den sat op til at gemme en kopi på serveren?
Avatar billede boxer Nybegynder
15. marts 2006 - 17:46 #2
I outlook :o)
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 17:56 #3
Det er den ikke :)

Jeg har ikke ændret på mine Outlook indstillinger. Ved ikke hvorfor lige gør den "lige pludseligt".

Hvor kan jeg lige tjekke for en sikkerheds skyld med "kopi" ?
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 17:59 #4
Har lige tjekket.. den er blank :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
15. marts 2006 - 18:22 #5
Løsningen finder du ved at google. Der er mange som har haft lignende problemer. Hvordan går det lige i dem her? http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=armania&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 18:39 #6
Hej Jeanette,

jeg har løst nogen af problemer fra listen.

Dog kan jeg stadigt ikke finde noget på google :(
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
15. marts 2006 - 18:47 #7
Hey igen. Spørger blot fordi de fleste eksperter her i forummet forventer respons på deres indsats. Jeg er ikke ekspert men ønsker ikke bruge tid på en bruger når brugeren ikke engang melder tilbage med et svar.
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 18:53 #8
Det har du ret i.

Jeg tjekker lige op på de gamle sager. Sorry
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
15. marts 2006 - 19:03 #9
Fint:)
Her er lige et link til at starte med. Måske kan du bruge noget af det?
http://www.eksperten.dk/spm/527394
http://www.eksperten.dk/spm/392747

Sikkert et serverproblem. Du bør kontakte din udbyder i første omgang.
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 20:16 #10
Grrrr!

Jeg har ringet til support. Fik vide at slette og oprette email konto igen.. Gjort.. :)
Har været på MS hjemmeside og har DL-odet Service Pack 2 som de anbefaler.

Har genstartet PC'en, men fejler er stadigt der :(
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 20:26 #11
Har nu prøvet at slette op oprette konto igen!

Og nu virker det :)

Sagen lukkes :)