Avatar billede fri0z Nybegynder
17. marts 2006 - 12:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Js kalender - udvidelse

Hey jeg har fundet den her kalender til min booking system:
http://mads1.wi2.ots.dk/landligferie/index.php?side=Booking

det er i sig selv godt nok.

Men, jeg ville gerne have udvidet den noget.

det skal ende op med at jeg har en kalender hvor dag tallende bliver henhldsvis Blå eller Røde hvis der er 1 eller 2 værelser optaget, og grøn hvis der er helt frit.

desuden ville det være rart hvis kalenderen ikke kunne gå bagud.

Kode:

<HEAD>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" SRC="combined/CalendarPopup.js">
    var cal = new CalendarPopup();
    </SCRIPT>
</HEAD>

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" ID="js13">
var cal13 = new CalendarPopup();
</SCRIPT>
<!-- The next line prints out the source in this example page. It should not be included when you actually use the calendar popup code -->
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">writeSource("js13");</SCRIPT>

<span class="style5">Start date:<br><INPUT TYPE="text" NAME="date13" VALUE="" SIZE=25>
<A HREF="#" onClick="cal13.select(document.forms[0].date13,'anchor13','MM/dd/yyyy'); return false;" TITLE="cal13.select(document.forms[0].date13,'anchor13','MM/dd/yyyy'); return false;" NAME="anchor13" ID="anchor13">VÆLG START DATO</A>
<br>
<span class="style5">Slut dato:<br><INPUT TYPE="text" NAME="date14" VALUE="" SIZE=25>

<A HREF="#" onClick="cal13.select(document.forms[0].date14,'anchor14','MM/dd/yyyy',(document.forms[0].date14.value=='')?document.forms[0].date13.value:null); return false;" TITLE="cal13.select(document.forms[0].date14,'anchor14','MM/dd/yyyy',(document.forms[0].date14.value=='')?document.forms[0].date13.value:null); return false;" NAME="anchor14" ID="anchor14">VÆLG SLUT DATO</A>
</span>

Desuden henter den en stor .Js fil også
Avatar billede fri0z Nybegynder
17. marts 2006 - 12:47 #1
Avatar billede fri0z Nybegynder
18. april 2006 - 11:01 #2