Avatar billede mygster Nybegynder
20. marts 2006 - 14:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Åbne sider fra søgemaskinen

Hej,
Jeg har lavet en side med en Iframe i midten, hvor alt indholdet bliver vist. Det fungere også fint men når jeg gåt fra søgemaskiner som f.eks. Google er det kan den aktuelle side som bliver vist, uden resten af siden med menu etc.

adressen er www.lindesdal.dk.

Mit spørgsmål er: Hvordan kan jeg få hele siden vist når Google indeksere  eksempelvis: www.lindesdal.dk/ture.html Keg vil jo gerne have hele siden til at blive åbnet og ikke bare den aktuelle side.

På forhånd tak
Avatar billede mm12010 Nybegynder
20. marts 2006 - 15:11 #1
Avatar billede mygster Nybegynder
20. marts 2006 - 15:25 #2
Jeg er nok til at have en lidt længere forklaring, jeg forstår ikke helt hvad der er lavet i eksemplet. Kunnde du evt. lave et eksempel med www.lindesdal.dk/ture.html så den virker, så kan jeg se hvad det er du har gjort.
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2006 - 17:21 #3
Jeg plejer at referere til det således:

http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html

-- bemærk ændringen i adresselinjen, når du kommer ind og se kode/forklaring ved at klikke på teksten om framing nede til venstre !-)
Avatar billede mygster Nybegynder
21. marts 2006 - 08:09 #4
tak, jeg har fået det til at virke
Avatar billede mygster Nybegynder
21. marts 2006 - 08:11 #5
Det virker nu tak.
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2006 - 01:31 #6
-- så må vi jo lige have mm12010 til at lægge et svar !-)
Avatar billede mygster Nybegynder
22. marts 2006 - 08:10 #7
jeg forstår ikke helt det her pointsysytem endnu, så hvis jeg gør noget glat må i lige sige til.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
22. marts 2006 - 08:55 #8
svar :o)

roenving >>
"Jeg plejer at referere til det således:"

Det er hermed noteret - den anden var bare så oplagt, for eksemplets skyld.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
22. marts 2006 - 08:55 #9
.
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2006 - 16:09 #10
*lol*