Avatar billede aa_1234 Nybegynder
20. marts 2006 - 15:02 Der er 2 kommentarer

Computer fryser i IE?

Min computer er begyndt at fryse når jeg er på internettet?
Den går helt i stå ikke kun internettet, men også alt andet der køre og bliver nød til at genstarte?
20. marts 2006 - 15:17 #1
... er din PC fuldt opdateret htm WindowsUpdate ? Og relevante Sikkerhedsprogrammer ?

Det jeg tænker på en 'snavs'/virus som belaster din putter !!!
Avatar billede lablo Nybegynder
20. marts 2006 - 19:44 #2
check ovenstående og prøv at ryd op i offline filerne, det er også med til gøre at IE bliver sløv i koderne