Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
20. marts 2006 - 16:45 Der er 1 løsning

Nyt grafikkort til under 2000 kroner

Jeg har brændt mit Radeon 9800 Pro af, og som I nok kan regne ud er garantien for længst løbet ud. Nu står jeg i den situation, at jeg ikke har fulgt med i udviklingen af grafikkort de sidste par år, og aner ikke hvad jeg skal gå efter. Nogen gode råd?

Det skal have minimum 256 MB ram og være til AGP x8.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
20. marts 2006 - 16:59 #1
Gah.. Min computer er forældet, jeg skal ud og have et nyt bundkort, så jeg kan få et PCI express kort.. sorry for wasting your time.