Avatar billede stoholm Novice
20. marts 2006 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Client Service for Netware på XP Home

Hej!
Jeg har XP home, og der følger "client Service for Netware" jo ikke med - øv,øv.
Har Novell lavet noget tilsvarende, der kan anvendes? Jeg er jo ikke vild med at opgradere fra Home til XP, blot for denne ene detalje ;-)
Nogen gode idéer?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
20. marts 2006 - 17:59 #1
Der er kun en Novrll klient og ikke en singel service.

XP home ikke de muligheder med Netware og HOME siger jo lidt om det ikke er særlig meget :) mod XP Pro.
Avatar billede stoholm Novice
21. marts 2006 - 12:50 #2
Det svar løser jo ligesom ikke mit problem...
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
21. marts 2006 - 13:46 #3
Du skal installere en service IPX som protokol.

Den kræver sidste SP på og husk at slå netbios fra over IPX.
Avatar billede stoholm Novice
22. marts 2006 - 14:59 #4
Tak - Det prøver jeg lige - vender tilbage når jeg har testet det af (nok først efter weekenden).
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
22. marts 2006 - 19:01 #5
Ok
Avatar billede stoholm Novice
25. maj 2006 - 11:22 #6
Undskyld den laaange responstid!

Jeg fandt et program, på Novell's hjemmesiden, der løste mit problem.

johnnymadsen, du får selvfølgelig pointene for at hjælpe mig på vej, så læg et svar ;-)
Avatar billede stoholm Novice
01. august 2006 - 14:10 #7
Så er det vist lukketid ...