Avatar billede mavani Nybegynder
22. marts 2006 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Det bedste digitale kamera til under 3000kr?

Hej... Da jeg ikke er super meget inde i digital kamera verdenen, så kunne jeg godt lige bruge lidt hjælp. Jeg leder efter et digital kamera til under 3000 kr. med det hele...
Jeg vil have det bedste af det bedste, det skal bare virke og kunne tage nogle super flotte billeder...

Hvad skal jeg købe???
Hvor finder jeg anmeldelser af digital kamera?

mvh M
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2006 - 21:26 #1
Du får nok ikke det bedste af det bedste til under 3.000 ...
Men et topcamera kan der lige netop blive råd til. Se links her:
Snak om og anbefaling af cameraer:
http://www.eksperten.dk/spm/668525

Og billigste indkøbssted indenfor EU:
http://www.eksperten.dk/spm/689643

Og jeg skulle lige hilse at sige, at det er et KANON lækkert camera! :-)
Avatar billede mavani Nybegynder
24. marts 2006 - 14:33 #2
Tak for hjælpen... Jeg tager det helt sikkert med i mine overvejelser.. :)
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2006 - 19:54 #3
Tak for points, og velbekommen! :-)