Avatar billede pgm Nybegynder
23. marts 2006 - 23:00 Der er 1 løsning

Toshiba Portégé M200

Hey,

Jeg har kik på ovenstående bærbar, men er lidt nervøs for den lille
skærm i forhold til opløsning, så derfor søger jeg nogle erfaringer
for denne maskine?

12,1" og 1400x1050 kan give lidt bekymring, men hvis folk kun har gode
erfaringer med den, eventuelt nogle bosat i Aalborg som har lyst til at
vise den frem, er i velkomne.

Venligst
Avatar billede pgm Nybegynder
22. maj 2007 - 15:01 #1
Vil lige lukke her..

Købte computeren, min nervøsitet er blevet gjort til skamme, for har ikke fortrudt købet endnu (haft den i 13 måneder nu). Skærmen er rigtig nok lille, men opløsningen gør mig intet.