Avatar billede hippien Nybegynder
25. marts 2006 - 18:14 Der er 2 kommentarer

php/javascript menu tilrettelse

Det er en lille opgave, med en fornuftig belønning til den der er kompetent inden for området.

Jeg har lavet en javascript menu, onmouseover bliver en layer som indeholder den tilhørende menu. Når man forlader denne menu skal den AKTUELLE menu blive fremhævet igen (billedet ændres, er lavet allerede, men den tilhørende layer skal også være synlig.) ydermere skal det aktive menupunkt også tilrettes. Alle variablerne er allerede at finde i den nuværende php-kode, det skal bare tilrettes.

Jeg håber der er nogen der vil være søde at kontakte mig på msn hippien5778507008953@passport.com, så kan du stille de spørgsmål du skal have svar på for at kunne give et tilbud.

Jeg regner ikke med at det koster mere end et par hundrede kroner, men hvis du er dygtig har jeg nok et par større opgaver i den nærmeste fremtid.

Det er akut hjælp jeg har brug for. Jeg kan evt. fanges på tlf 25864573.

E-Mail: olsenit@gmail.com

Jørgen Olsen
Avatar billede horsmark Nybegynder
27. marts 2006 - 17:13 #1
fik du løst denne opgave ?
Avatar billede horsmark Nybegynder
16. april 2006 - 10:40 #2
har smidt dig på min msn ... så giv endeligt lyd ;-)