Avatar billede stagis Nybegynder
27. marts 2006 - 10:36 Der er 13 kommentarer

Forkerte posteringer der skal rettes

Jeg har nogle posteringer der skal flyttes fra nogle konti til nogle andre, da de er posteret forkert i 2005 regnskabet. Hvordan gør jeg det?
Og når jeg gør det, så ændrer det vel automatisk i 2006 regnskabet, som jeg er igang med ikke?

Mvh.
Stagis
Avatar billede b_hansen Novice
27. marts 2006 - 11:46 #1
Det kommer jo lidt an på, hvilke konti det drejer sig om. Driftskonti overføres ikke til 2006, idet de jo er overført via resultatet.

Ændringer i 2005-regnskabet vil ikke automatisk flytte posteringer i regnskab 2006. det enesté, du ændrer i 2006, er primobalancen.
Avatar billede stagis Nybegynder
27. marts 2006 - 12:15 #2
b_hansen -> Jeg ser lige på det når jeg kommer hjem fra arbejde, så skal jeg nok skrive fra hvilke konti og til hvilke konti de forskellige beløb skal flyttes, er der så en chance for at du vil hjælpe mig?

Mvh.
Stagis
Avatar billede b_hansen Novice
27. marts 2006 - 12:37 #3
Ja, jeg skal nok hjælpe. Men først skal jeg vide, om du har afsluttet regnskab 2005 og automatisk har overført til 2006? Hvis ja, skal du være opmærksom på, at der en række konti, du IKKE kan ændre på. Tjek eventuelt i hjælpen.
Avatar billede stagis Nybegynder
27. marts 2006 - 12:58 #4
Jeg er ret sikker på jeg har afsluttet regnskabet for 2005, men jeg tjekker lige op på det hele efter fyraften.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede b_hansen Novice
29. marts 2006 - 12:53 #5
Er du kommet videre?
Avatar billede stagis Nybegynder
29. marts 2006 - 13:08 #6
Har ikke haft tid til det de sidste par dage, men satser på at nå det først på aftenen idag.

Mvh.
Stagis
Avatar billede b_hansen Novice
28. april 2006 - 07:46 #7
Hvordan går det med rettelserne?
Avatar billede stagis Nybegynder
28. april 2006 - 08:10 #8
Ved godt det er for dårligt, men har slet ikke fået kigget på det endnu. Står overfor at skulle flytte imorgen, så der går nok lidt et par dage igen :-)
Men var faktisk ved at kigge på det, men ku ikke helt forstå det vores revisor havde skrevet, og ville egentlig ha spurgt ham til det, men fik jeg aldrig gjort...
Avatar billede b_hansen Novice
19. maj 2006 - 12:44 #9
Nå, der mangler måske et svar.
Avatar billede b_hansen Novice
14. juli 2006 - 12:40 #10
Er du blevet færdig?
Avatar billede b_hansen Novice
26. september 2006 - 10:16 #11
lukketid??
Avatar billede mrjh Novice
26. september 2006 - 21:26 #12
Godt nok en lang flytning. Tror ikke jeg ville benytte det flyttefirma igen.
Avatar billede b_hansen Novice
27. september 2006 - 08:24 #13
*GH* nej vel. Gad vide, hvad firmaet hedder