Avatar billede djsvend Nybegynder
03. maj 2001 - 19:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Databaseudtrukket linkside

Hejsa

Jeg er ved at lave min hjemmeside... Startede i HTML (Notesblok), nu vil jeg gerne lidt videre *g*

Hvordan laver man en side, med links udtrukket af en database.

Håber på svar
MVH
e-SKaper
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2001 - 19:45 #1
der er en masse tutorials på disse sider:

www.netcoders.dk samt www.activeserverpages.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
03. maj 2001 - 19:49 #2
Har du lagt nogle links i en db, kan du bare send databasen til mark.mikkelsen@mail.dk og skrive hvor mange links du vil have vist på siden. Men nu kommer der Big Brother men send bare så laver jeg det som det første derefter.
Avatar billede mascot Nybegynder
03. maj 2001 - 19:52 #3
hvis du giver 100 points skal jeg nok lave det til dig....
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. maj 2001 - 19:56 #4
keysersoze: Takker :) Jeg prøver

no doubt: sorry jeg afviste dig... ikke med vilje :) Er ikke hjemme nu, men sender db til dig imorgen

mascot: point?
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2001 - 20:01 #5
djsvend >> på siderne findes både tutorials fra bunden - men også færdige eksempler du kan downloade - teste - og lære fra!
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. maj 2001 - 20:03 #6
keyzone >> takker

Avatar billede no_doubt Nybegynder
03. maj 2001 - 20:08 #7
Så må du lige oprette et nyt spm imorgen *s*
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. maj 2001 - 20:15 #8
no doubt ... og jer andre :) >> ahh... det er sådan det virker...

Men har oprettet et nyt nu... hvorfor imorgen?