Avatar billede dakine Nybegynder
30. marts 2006 - 11:47 Der er 2 kommentarer

Migrere netværksprinter over på anden server (W2K3).

Hej med jer!

Jeg har en pæn bunke printere, som jeg overvejer, at få dubleret på en ekstra printserver.

Findes der et værktøj, hvor man kan migrere printere over til anden hardware? Altså sagt på en anden måde en slags Eksport Printsrv1-> Import Printsrv2.

Findes sådan et værktøj mon?

(Både eksisterende og ny printserver er Windows2003 standard).
Avatar billede morten_leth Nybegynder
30. marts 2006 - 12:09 #1
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9B9F2925-CBC9-44DA-B2C9-FFDBC46B0B17&displaylang=en

Jamen det gør der da.. :D
Den kan du tage Backup af dine printere med, og den kan du også restore med...
(en lille biting er at den nok skulle have lagt i windows 2003 i stedet for win2k :D )
Men det er jo ligemeget..
Avatar billede dakine Nybegynder
30. marts 2006 - 13:14 #2
Kiggede også efter en 2003-kategori, men kunne ikke lige se den..... Men nu du siger det på den måde.. Hmmmmm - min skærm må have en deffekt. :o)

Jeg kaster lige et blik på linket. Umiddelbart lyder det lige nøjagtig, som det jeg leder efter.