Avatar billede lp-freak Nybegynder
30. marts 2006 - 18:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sættes et vandkølings system sammen?

Hej jeg skal havde et vandkølings system, da jeg lige har købt ny computer. Men nu sa jeg tænker lidt nærmere over det kommer jeg i tvivl om hvordan man tætter det sammen.
Jeg har tegnet et billede af hvordag jeg kunne forestille mig at systemet skulle køre: http://profil-teksten.dk/upload/images/vandkoeling.gif
Men kam man også godt klare det uden de her fordelere? altså ved bare at køre cpu output ind i gfx input osv?

Håber virkelig der er nogle kloge hoveder derude (: ...
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. marts 2006 - 18:57 #1
Jeg så en film fra Toms Hardwareguide.com på et tidspunkt. Kan lige se om jeg kan finde linket igen... Der er jeg næsten sikker på det hele bare kører i led. Først CPU, så chipset, så harddisk og så GFX...
Avatar billede lp-freak Nybegynder
30. marts 2006 - 19:00 #2
Ville bare være perfekt (:
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. marts 2006 - 19:02 #3
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. marts 2006 - 19:03 #4
http://www.tomshardware.com/site/videos/index.html her er der en del andre film. Men om man skal tage alt hvad de laver 100% seriøst ved jeg ikke. Mange af tingene er lidt sindsyge :)
Avatar billede lp-freak Nybegynder
30. marts 2006 - 19:05 #5
Tak jeg ser lige på filmen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. marts 2006 - 19:08 #6
Computergeil har også en guide som umiddelbart ser meget god ud http://www.computergeil.dk/?artikelid=3955
Avatar billede lp-freak Nybegynder
30. marts 2006 - 19:15 #7
Tak tak jeg er helt sikkert kørende nu. Smid et svar..
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. marts 2006 - 09:08 #8
Men pas på med det, det skal jo nødig ud i systemet ;) God fornøjelse