Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:28 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde mine gamle filer

KRISE - lad mig bare sige det med det samme. Har tidligere haft installere Outlook 2003 på mit E: drev, men har efter en reinstallation af Xp besluttet mig for at installere Outlook på C: drevet... MEGET vel... det hele fungere, men nu kommer jeg i tanke om alle mine gamle mails fra dengang på E:drevet ... og så er det lige vi gentager KRISE..... er der nogen som helst måde, hvorpå jeg kan finde de filer som indehold mine gamle mails/mappe på E:drevet , og overskrive dem til C: drevet... Hvad skal jeg i givet fald søge efter.....

HÅBER NOGEN HAR ET RÅD.....

Jeg giver gerne to led af lillefingeren hvis der er håb...

Banjoen under et enormt pres......
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:32 #1
prøv at søge efter *.pst på dit e-drev.  slå evt visning af skjulte filer til
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:33 #2
eller søg hele din pcer efter *.pst og se hvor den ligger
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:35 #3
Desværre du kan ikke få dine mails igen, da PST-filerne altid ligger i C:\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ og da du har geninstalleret XP er alle filer på C: slettet...
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:36 #4
Joryje>
hmm . men jeg havde jo installeret både XP og Outlook på E:....
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:37 #5
hvis det er tilfældet så kan han måske finde dem med et data recovery program men så skal han også være meget heldig.

getdataback fra www.runtime.org er et af de bedste programmet til at finde data det kan du jo prøve.
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:38 #6
så skulle det gerne stadig ligge der hvis det var installeret på en anden partition
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:41 #7
Så...jeg fandt nogle DBX filer.... ligner mine mapper og størrelsen er også fin... men hvad skal/kan jeg bruge dem til....

PST filer, er der pt ikke meget af, kun nogle gamle backups fra 2004...(another sad story..)
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:41 #8
Hvis du har haft XP liggende på E: så har PST-filerne bare ligget i Desværre du kan ikke få dine mails igen, da PST-filerne altid ligger i E:\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ og da du har geninstalleret XP er alle filer på C: i stedet...
De ligger altid i "Drevet hvor Windows ligger"\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Levithan->Han skal være rigtig RIGTIG heldig hvis han skal finde dem igen...
Har du også installeret Windows på C: eller har du installeret det på E: igen?
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:42 #9
Der er ikke noget du kan gøre, så vidt jeg kan se... :-(
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:43 #10
jeg syntes ikke det set så sort ud. hvis tidligere instalation har ligget på E: og man ikke har slettet noget derfra så ligger det der stadigt selv om du lægger xp ind på C: så har du i prinsippet 2 instalationer.
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:44 #11
Jeg har installeret på C: nu - men havde tidligere på E:... jeg ser desværre bare ikke nogle PSt mapper - At ALL... kunne de der DBX filer ikke bruges til noget ???
Hvis ikke, så er det Randers Reb og en tur ud i skoven ;o(
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:45 #12
Nej, dine mails ligger altid i PST-filer.
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:46 #13
Har du reformateret E:?
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:46 #14
Reform af E: - niejt....

Men C: drevet er ...

... ej hvor er det her bare nedturen over dem alle....
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:49 #15
Så prøv at gå til E:\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ og se om der ligger noget der. Hvis der gør så kopier filerne til C:\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ og ved mindre du har nyere mails, så bare overskriv filerne.
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:50 #16
Altså filerne i C:\Documents and Settings\"Dit brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. april 2006 - 16:56 #17
Mapperne findes ikke / er tomme som graven.....

Helt ærligt - jeg tror bare jeg sætter mig udenfor, og bæller en falske Raki istedet... Sommetider vil tingene bare ikke som man selv vil..... men pyt, solen står nok op imorgen (med eller uden lidt over 500 arbejdsrelaterede mails... GREAT)

Tak for alle for forsøg på hjælp - 200 points er på vej til Jor...

banjoen... nu med Raki flaske
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 16:57 #18
som jeg skrevet  hvis du ikke har gjort noget ved E drevet  så har du stadig dine emails. så det er ikke nedtur
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 17:00 #19
Øjensynligt er de der ikke...
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:02 #20
det er spørgsmålet om bestemet system indstillinger er stået fra. jeg finder dem lige
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 17:02 #21
Foresten det glemte jeg at skrive: Du skal huske at slå visning af skjulte filer til Åbn en mappe vælg Funktioner->Mappeindstillinger...->Gå til fanbladet"Vis"->I listen scroller du til "Skujlte filer og mapper" og vælger "Vis skjulte file og mapper"
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 17:03 #22
Nå, det er det samme du tænkte på...
Havde ikke lige fået opdateret...
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:05 #23
netop - og evt  vis operativ filer lige neden under
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 17:06 #24
Application Data er en skjult mappe...
Så kan det være du finder dine mails alligevel!
Avatar billede phiber1984 Nybegynder
02. april 2006 - 19:20 #25
Jeg har et program magen til det politiet bruger.. Det finder slettede filer frem igen..

Hvis du vil have det så send mig en mail

powermax@mail.dk