Avatar billede goaul Praktikant
03. april 2006 - 15:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til mindre opstartsproblemer (xp)

Når jeg tænder min PC starter den med at jeg skal vælge operativsystem. XP ligger på mit C drev, men har tidligere været indstalleret på mit E drev. Det er slettet fra E, men den spørger stadig efter hvilket operativsystem - foretager jeg mig intet, går den automatisk videre med det rigtige efter 30 sekunder.

Spg 1: Hvordan får jeg fjernet det gamle operativsystem fra opstarten, så den går videre med det rigtige med det samme?

Når den er kommet videre derfra, skal jeg logge på mit brugernavn, før XP endelig starter op.

Spg 2: Hvad skal jeg gøre her, for at XP starter op uden at jeg skal logge på først?

Kender du svaret på begge spg. er der 100P, men er også glad for løsningen på bare et af problemerne.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 15:16 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 15:17 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 15:18 #3
I den første scroller du ned til nr. 29 og i den næste scroller du ned til nr. 48
Avatar billede goaul Praktikant
03. april 2006 - 15:51 #4
Kanon hjælp vejmand - tak for det!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. april 2006 - 05:41 #5
Velbekomme, og tak for point.  c",)