Avatar billede staz Nybegynder
03. april 2006 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

textColor giver problemer

Jeg er ved at lave mit portfolio og er næsten færdig med det. Jeg har dog et lille problem som efterhånden har givet mig grå hår i et par timer. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue den.

Sitet ligger middlertidigt her:
http://grafik.dev.netimage.dk/portfolio/

Når man ude i menuen har klikket på et par links så bliver de grå for at illustere at man har været på dem. Det virker fint så længe man gør det rigtigt. For går du over i brand så virker det også, og går du videre til illustration så gør det såmænd også. Men prøv nu at hoppe frem og tilbage (især tilbage), så forsvinder de engang imellem. Det er altid når man går "tilbage" og så frem til den lige foran.

Det er lavet på følgende måde:

Jeg har et tekst felt som jeg har givet navnet: "designTriceps". Ovenpå det har jeg så en blank knap som jeg har denne kode på:

// Hover effekt
_root.menu.menu.designTriceps.textColor= 0x999999;

Det er nok lidt svært at gennemskue det før man har filen at rode i, så den er lige her: http://grafik.dev.netimage.dk/portfolio/portfolio.fla

Håber der er nogle der kan hjælpe for jeg kan simpelthen ikke gennemskue det.
Avatar billede staz Nybegynder
10. april 2006 - 10:19 #1
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede staz Nybegynder
27. juni 2006 - 14:35 #2
!