Avatar billede asger.friis Nybegynder
03. april 2006 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering: musiktilleje.dk

Hej :)

Jeg har overtaget følgende site:
www.musiktilleje.dk

Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback og en vurdering fra jer. Forslag til nyt brugervenligt design modtages gerne da hjemmesiden nok udbygges med 3-4 nye sider, og det er der ikke rigtig plads til med det nuværende design.

På forhånd tak
Avatar billede duuink Nybegynder
04. april 2006 - 20:27 #1
Siden er meget brugervenlig og enkel.

designet er en sjov ide, men det funker bare ikke helt 100..

knapperne med det lyserøde og med det småsorte skær er du heller ikke sluppet helt godt fra, ifølge min mening.
okay med mouseovereffekt på knapperne.
en anden lille ting er at hvis der skal flere knapper på skal skal de nok ikke have et M på dem alle sammen, da de højest sandsynlig kommer til at se underligt ud, prøv istedet at smække et stort M op et eller andet sted hvis det er jeres varemærke , og så hold ellers knapperne fra fra alt mulig andet...

det er meget fikst med det der node papir som baggrund og selve siderne med diverse oplysninger er du sluppet godt fra.

:-)

Thomas
Avatar billede alca Nybegynder
05. april 2006 - 02:32 #2
Det er også min generelle holdning. Måske jeg også vil tilføje, at jeg synes det ser lidt spøjst ud med de hvide firkanter i hjørnerne. :) Ellers en meget brugervenlig side!
Avatar billede thomas_b Nybegynder
06. april 2006 - 14:58 #3
Hvis dette var min side ville jeg helt klart tage og skrotte den hvide farve mellem firkanterne, de skal være samme farve som baggrunden...!

Måske i de 4 firkanter kunne du lave nogle "buer" ligesom dem som sidder på "M"'et - Ens men de skal henholdvis være spejlvendt både vandret og lodret (skriv hvis du vil have hjælp til dette...)

Enig med "duuink" om at menupunkterne ikke skal indeholde et KÆMPE "M"

Kan ikke lide at du bruger mange forskellige "styles" på dine skrifttype(r) - og de mange opstillinger af teksten

Måske i kunne lave noget med hvornår i næste gang skal ud og spille...?

Men kan godt lide menuen med når man går hen over menuen...!
Og selve konceptet, med at "Leje Musik"

Du er velkommen til at kontakte mig på man@muleen.dk hvis du vil høre mere eller kunne tænke min hjælp til noget...

Marcus / www.muleen.dk
Avatar billede asger.friis Nybegynder
14. april 2006 - 01:54 #4
spørgsmålet er lukket