Avatar billede popstar Nybegynder
05. april 2006 - 09:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Screensaver til CMS system

Hejsa

Mit firma har et Intranet som er opbygget i CMS.

Jeg har en række billeder som jeg gerne vil publicere nemt på siden, men det må kun fylde en fil - altså en slags screensaver.

Nogen som kender et smart program, som kan omdanne mine billeder til en fil (ikke en exe fil), som kan ses af brugerne i huset?

Programmet skal være gratis og må samtidigt gerne komprimere billederne til web-brug.

Jeg vil gerne undgå, at browseren stopper brugeren med sikkerheds pop-ups!
Avatar billede espersen Novice
05. april 2006 - 14:08 #1
tror du skal over i noget Flash - er set på larsholmgaard.dk - tag Flash-versionen og slip så tasterne og vent på 'reaktionen'
Avatar billede espersen Novice
05. april 2006 - 14:26 #2
aaaaahhh han har opdateret sit site ..

tjek den her istedet : http://www.larsholmgaard.dk/playground.htm
Avatar billede lp-freak Nybegynder
05. april 2006 - 21:11 #3
Jeg tænkte på om det du leder efter ikke bare er noget så simpelt som en gif animatior? prøv at søg på google efter noget gifs, og se om det er sådan noget.
Hvis det er så skal du bare ind på download.com eller download.dk og finde en trial version af et eller andet animations program.
Avatar billede espersen Novice
24. april 2006 - 09:14 #4
kaster et svar..

Gif animatorer kan du fx. finde her: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=gif%20animator