Avatar billede kirstineka Nybegynder
07. april 2006 - 08:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printark til udskrivning af puslespil

Er der nogen der ved hvor i DK man kan købe printark der er perforeret som puslespil. Det er lidt ligesom ark til udskrift af vistikort, man printer dem ud og derefter "knækker" man så brikkerne løse. Tykkelse ca. 0.1 mm
Jeg har fundet et firma i USA, men de leverer kun i USA.
Avatar billede miss-g Seniormester
07. april 2006 - 17:46 #1
Jeg ved ikke hvor man kan købe sådan et ark, men alternativt kan du da få puslespillet lavet blot ved at indsende dit billede:

http://asp09.photoprintit.de/microsite/10023/ffupload.php?formatid=14
Avatar billede miss-g Seniormester
07. april 2006 - 18:20 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
07. april 2006 - 18:23 #3
Ellers ville jeg prøve at ringe til nogle trykkerier omkring hvem der forhandler, eller grafiske beurauer (lærer aldrig at stave det ord).

Måske www.lomax.dk kan skaffe det?
Avatar billede kirstineka Nybegynder
19. april 2006 - 07:37 #4
Jeg lukker spørgsmålet nu. Jeg fandt aldrig et firma i DK, som forhandlede printarkene. Jeg fik en bekendt til at købe dem i USA og efterfølgende sende dem til mig.
Efter 2 fejlprint (prøvede jeg en anden printer) og har jeg nu fået et flot resultat. Det tager lidt tid at "knække" puslebrikkerne fra hinanden, men printet er meget flot. Jeg giver lige linket til det sted puslearkene blev købt - hvis det skulle have andres interesse.
http://www.compozapuzzle.com