Avatar billede historiker Nybegynder
07. april 2006 - 10:57 Der er 3 kommentarer

Hyperlink til specifick underside i frameset

Jeg anvender frames på min hjemmeside som er opbygget i Frontpage. Jeg vil gerne fra en anden hjemmeside kunne linke til min hjemmeside, men det skal ikke være den normale velkomstside der kommer frem når linket anvendes. Det skal være en specifik underside - men denne specifikke underside skal stadigvæk komme frem inde i det frameset jeg har opbygget.

Hvis jeg blot linker til undersiden som f.eks. http://www.minside.dk/underside.htm vil det blot være underside som kan ses - og ikke de frames der ligger rundt om underside.

Jeg håber mit problem er forståeligt, ellers forklarer jeg meget gerne mere :o)
Avatar billede fennec Nybegynder
07. april 2006 - 11:02 #1
Roenving har en kode til at ligge her som klare det:
http://roenving.users.whitehat.dk/index.html?/Kode/FramingKode.html

Prøv at se hvad der sker med dette link til hans side:
http://roenving.users.whitehat.dk/WD1ResizeTilBillede.html
Avatar billede historiker Nybegynder
07. april 2006 - 12:07 #2
Ja, det virker som om du er på sporet, men hvordan hundme skal jeg finde ud af alle de koder. Havde håbet der var en lettere metode. Jeg prøver at kigge på det, men må indrømme at jeg er lidt blank overfor hvad jeg skal gøre.
Avatar billede roenving Novice
09. april 2006 - 10:33 #3
-- det kan næppe gøres meget simplere, hvis det bare skal være en anelse generisk !-)

-- men prøv at se kode/forklaring ved at klikke på teksten om framing nede til venstre !o]