Avatar billede cbudtz Nybegynder
08. april 2006 - 02:02 Der er 2 kommentarer

DvD hastighed

Jeg har købt mig en NEC4550A, men jeg kan ikke få hastigheden op over 8x selvom den burde brænde 16x. Jeg har o Nero angiver at den brænder med 16x, men det passer ikke rigtigt da det tager 7:30 at brænde 4,4 GB. Jeg brænder på Verbatim Dvd+r og har drevet siddende som master på IDE kanal 2. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ducks Nybegynder
08. april 2006 - 06:15 #1
Er det 16x skiver? Er det Nero 7?

Hvis ikke, så prøv med 16x skider og Nero 7 (prøveversion på www.nero.com)
Avatar billede cbudtz Nybegynder
08. april 2006 - 12:28 #2
Det er 16x skiver og det er Nero 7. Jeg har firmware opgraderet til den nyeste...