Avatar billede arnums Nybegynder
08. april 2006 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at skifte cpu cooler.

Hey.
Jeg har et bundkort MSI 845PE ax (MS-6580 ver 2.0)
billede: http://www.knoer.dk/exp/MSI845PE.jpg

Det sad i en anden computer da billedet blev taget ;o)

Jeg skal have skiftet blæseren på cpu'en med en anden, men jeg har et problem.
Jeg kan umiddelbart ikke se, hvordan jeg får den af.
- ved at løsne de to lysgrå "arme" bliver den bare lidt løs, men hvagør jeg så ?!

takker!
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2006 - 15:59 #1
Efter de grå plastik arme er løsnet kan du bare tage køleren op.
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2006 - 16:01 #2
Drilelr måske lidt, men det er fordi den ene side af "modulet" er sat indunder to huller på rammen. Bare vrik den forsigtig fri
Avatar billede c-holst Novice
08. april 2006 - 16:37 #3
hos mig, kan jeg med stor fordel løsne min strømforsyning, da denne sidder meget tæøt på. Det er dog ikke "nødvendigt", men det er rart med god arbejdsplads
Avatar billede arnums Nybegynder
08. april 2006 - 18:38 #4
Huset...... det var rigtigt nok, den drillede, men ikke lidt, MEGET.
Der skulle lige vippes 4 dimser ud af huller, og så kom den løs  :o)

lægger du et svar?
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2006 - 07:29 #5
hehe