Avatar billede Slettet bruger
09. april 2006 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på PCen

Vi lavet en opgradering af Windows, så kunne den ikke finde lydkortet. Så gendannet vi til en dag hvor det virkede, så kunne lydkortet igen findes.

Enhedshåndtering mm er gået igennem og den står til at virke perfekt, men selv om at lydkotet igen findes og ser fint ud, så kommer der intet lyd.

Overvejet at finde en driver til AC'97 Driver for Intel(r) 82801BA/BAM, men kan ikke finde det, nogen der kan finde et direkte link til en der kan downloades?

Eller har en anden ide til at komme videre?
Avatar billede football-4real Nybegynder
09. april 2006 - 14:33 #1
Du har tjekket at der er skruet op for de´n inde i systemet ik ?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2006 - 14:35 #2
Den klassiske fejl, jo der er skuet op i indstillingerne for lyd
Avatar billede gunther Nybegynder
09. april 2006 - 15:49 #3
Har du set under kontrolpanelet lyde og lydenheder. Under lydstyrke kan der være
sat flueben,hvor der ikke skal være det. Det kan windows finde på, at gøre af
sig selv. Jeg har selv flere gange været udsat for, at der var sat flueben i
"Slå alt" uden at jeg overhovedet havde inde i lydenheder.
Desuden en enhed stå for lavt i styrke.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2006 - 20:25 #4
Er der ingen andre bud? :(
12. april 2006 - 21:28 #5
Øhhh - hvilken 'lydgiver' (=højtaler) bruger du ? Og er du sikker på at de virker ?

Hvis du bruger Winamp som afspiller vil der være en form for lydlevel indicator-'lir' med - er der 'bevægelse' der ?
http://www.winamp.com/player/
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2006 - 04:13 #6
Det har virket hele tiden, men efter en opdatering af windows, så stoppede det med at virke.

Jeg har så fjernet opdateret og valgt genskabning af windows fra en dato hvor jeg ved det virkede.

Det er alt lyd der er væk fra når windows startes til hvis man hører musik på den.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2006 - 02:29 #7
lukker