Avatar billede off-line Nybegynder
10. april 2006 - 15:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows slår automatisk lyden fra.

Som så ofte før, har windows selv slået lyden fra.
Under lydendheder/lydstyrke, markerer den i "Slå alt fra"
Hvorfor pokker gør den det?
Windows XP pro.
10. april 2006 - 16:28 #1
Øhhh - den har du da haft før: http://www.eksperten.dk/spm/666644
Avatar billede gunther Nybegynder
10. april 2006 - 16:43 #2
dr1 - Jo du har ret. Hvor kunne du vide det? Men jeg fik ikke svar på det spørgsmål fordi,
jeg købte et nyt lydkort, som slet ikke ville sige noget. Jeg fik det selv til at virke.
Boxer fik point for sin indsats. Og nu har jeg længe haft problemet igen med det nye kort.
Det er virkelig irriterende når jeg åbner for TV avisen, og så er der bare ingen lyd, før
jeg har været en tur rundt om lydenheder.
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2006 - 17:10 #3
et forslag:
|Startmenu|Kør| skriv,  services.msc  , tryk enter , skrol ned og find "Windows Audio" den skal være sat til automatisk, dobbeltklik på Tjenesten, så for du egenskaberne op og i Starttype ka du vælge den skal startes Automatisk.Hvis dette er iorden tjekker du som i det andet spørgsmål Egenskaberne for dit Lydkort, når dette gjort og er iorden, og det stadig ikke virker er det muligt at denne reg fil ka hjælpe "Restore Sound - Windows Audio Service" den henter du herpå linie 371:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede off-line Nybegynder
10. april 2006 - 17:31 #4
gratis - De 2 første ting var i orden, så jeg har installeret den reg. fra kellys korner du
foreslår. Men da det er en periodisk fejl, kan jeg endnu ikke se, om det har hjulpet, men
det har det forhåbenligt. Jeg ved jo du ikke vil have point, så jeg må nøjes med at sige
mange tak.
Avatar billede off-line Nybegynder
10. april 2006 - 17:57 #5
Tak til gratis!
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2006 - 18:21 #6
Hej, du er som altid velkommen :) jeg håber du for det til at virke :0)