Avatar billede sigski Nybegynder
10. april 2006 - 17:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente data fra hver 3. eller 4 række

Har et ark med datarækker. Desværre er der 3 tomme rækker mellem hver tekstrække.

eks. (----- = tom række)

Adresse Postnummer By
---------------------------
Adresse Postnummer By
---------------------------
Adresse Postnummer By

Hvordan får jeg disse tomme rækker væk, og eller samlet de rækker med indhold?
10. april 2006 - 17:51 #1
du kan jo sortere dine data... så vil ---- rækkerne samle sig, og så kan du slette alle ---- rækker i et hug
Avatar billede sigski Nybegynder
10. april 2006 - 19:03 #2
Jamen selvfølgelig...! Nogle gange ligger svare lige foran ;)

takker