Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 10:48 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Razer Copperhead brændte bundkort af

Hej ville bare lige høre om der er andre der har oplevet det samme som mig. Jeg havde en ellers velkørende PC hvor den eneste fejl var at den gik i blå skærm under spil BF2, jeg læste mig så til at en firmware opdatering af min Razer Copperhead mus ville løse problemet, jeg opdaterede så min mus efter vejledningen og skulle så genstarte min PC , den genstartede ikke men slukkede helt. Efter dette har jeg ike kunne starte min pc op på powerknappen men der er en grøn diode der lyser på mit MB.Jeg skrev så til Razer som foreslog at jeg pillede musen fra ????? doh..... Jeg skrev så tilbage at det havde jeg allerede prøvet og at min pc ikke ville starte op alligevel .. jeg har så aldrig hørt fra deres support siden trods jeg har rykket dem adskellige gange uden at få noget svar.  Har du oplevet noget ligende / Hvad skal man gøre ....  som jeg kan se må man jo nok selv finde pungen frem ...
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 10:49 #1
Er det en alm pcer eller bærbar vi taler om
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2006 - 11:06 #2
En firmware opdatering af din MUS burde ikke påvirke maskinen på nogen måde.

Hvor fandt du den firmware du opdaterede med.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2006 - 11:09 #3
Og opdaterede du driveren til din mus inden firmwaren??

Please ensure that your driver is 6.09 before updating the firmware, otherwise you might kill your mouse.
Remember to uninstall your current driver before installing any new drivers.
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 11:17 #4
james_t_dk
enig men spørger skriver jo at han ikke kan starte pcen op med power knappen

hvis det er en alm pcer så prøv at resætte bios eller tager din usb mus af og sætte en anden mus til og se om der sker noget
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2006 - 12:11 #5
levithan>> Enig med BIOS reset, og anden mus. Uden mus er bare prøvet.
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 12:14 #6
james t kirk.(haha)
normalt plejer det ikke være et problem med at tage musen fra men sæt nu det havde nogen indflydelse
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 13:26 #7
Det er en helt ny PC jeg har samlet for 4 mdr siden ( Ikke en bærbar ).
Firmware downloade jeg  fra Razer´s hjemmeside og fulgte deres vejledning på siden.
Det første jeg gjore var at afinstallerer musen tilføj/fjern genstarte og derefter installerer den nye driver genstarte og derefter opdaterer firmware genstarte eller rette så har den ikke ville starte siden. Jeg har resat bios haft backup batteri ude et døgn.Jeg har haft taget alt hardware ud af PCèn men intet har hjulpet.
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 13:41 #8
Det er en helt ny PC jeg har samlet for 4 mdr siden ( Ikke en bærbar ).
Firmware downloade jeg  fra Razer´s hjemmeside og fulgte deres vejledning på siden.
Det første jeg gjore var at afinstallerer musen tilføj/fjern genstarte og derefter installerer den nye driver genstarte og derefter opdaterer firmware genstarte eller rette så har den ikke ville starte siden. Jeg har resat bios haft backup batteri ude et døgn.Jeg har haft taget alt hardware ud af PCèn men intet har hjulpet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2006 - 13:53 #9
Lyder meget sært.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. april 2006 - 13:54 #10
hvad er det for et motherboard/processor
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 14:00 #11
Ja meget. Jeg har nu prøvet at oprette en ny sag hos Razer men regner ikke med at der kommer noget godt ud af det da jeg jo nok skal have et nyt MB og det giver de mig jo nok ikke men det kunne jo være rart hvis andre ikke oplever det samme som mig.Det er lidt ærgelige lige at have brugt 12000kr kun på en PC og så skal en mus stopppe det hele. Jeg har efterfølgende fundet ud af at jeg kan starte min pc op ved at trikke strømforsyningen til at starte op ( Sæt den grønne ledning sammen med en sort på det 24 polet stik og så starter den op ) og det fortæller mig at strømforsyningen virker som den skal.Det første jeg gjore var at sætte den til at boot ved USB tastatur og mus men det virker heller ikke .
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 14:06 #12
ASUS A8N-SLI Premium ,AMD Atlon 64 3700, 3 gb ram, 3 Sata diske 2 stk i raid ,Nvidia 7800 gtx og det hele sidder i et Antec LifeStyle Sonata II-EC
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 14:09 #13
har du prøvet at nulstille bios?

i den sidste ende hvis det går galt kan du måske bruge din forsikring eller eks sende bundkortet retur til forhandler det kunne jo være det var defekt. eller prøve med en anden power knap.
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 14:14 #14
Ja jeg har resat Bios flere gange uden held og Powerknappen er det heller ikke ...
Avatar billede osj Nybegynder
23. august 2006 - 23:59 #15
Nyt bundkort og PSU