Avatar billede asger.friis Nybegynder
13. april 2006 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af musiktilleje.dk

Hej :)

Jeg har overtaget følgende site:
www.musiktilleje.dk

Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback og en vurdering fra jer. Forslag til nyt brugervenligt design modtages gerne da hjemmesiden nok udbygges med 3-4 nye sider, og det er der ikke rigtig plads til med det nuværende design.

På forhånd tak
Avatar billede overchord Nybegynder
13. april 2006 - 15:06 #1
Jeg synes der ser fornuftigt ud. Paen afbalanceret side.
Du kunne maaske giver lidt variation i knapperne ved at bruge de forskellige bogstaver i den samme font som det M du har lagt paa. F.eks et E paa knappen for ensembler osv.
De hvide linjer der markerer hjoernerne er lidt for drastiske efter min mening. Det ville se panere ud uden disse linjer.
Men alt i alt synes jeg det er godst balanceret.
Avatar billede overchord Nybegynder
13. april 2006 - 15:08 #2
Lige en fodnote mere :-)
Rent navigations-maessigt ville det vaere godt hvis man kan gaa et skridt tilbage naar man har valgt et ensemble. Saa f.eks hvis jeg gaar ind under enesmber og vaelger Con Sordino burde der paa Con sordino siden vaere et lille link der bringer mig tilbage til ensemble oversigten. Jeg ved godt at jeg bare kan gaa op og trykke ensemble igen - men det foeles ikke saa flydende/dynamisk hvis man skal tilbage til hoved-menuen hver gang.
Avatar billede asger.friis Nybegynder
13. april 2006 - 16:10 #3
Tak for svaret. Da det nuværende design er begrænset kræver det et nye design, nogle forslag, dette spørgsmål skal besvares for at opnå point)
Avatar billede overchord Nybegynder
13. april 2006 - 16:59 #4
Ok du snakker om et nyt design - det eneste jeg umiddelbart ville aendre for at skabe plads til nye sider er stoerrelsen paa knapperne i toppen. Evt tilpase dem saa de daekker hele bredden af siden istedet.
Avatar billede asger.friis Nybegynder
15. april 2006 - 17:36 #5
forsøg