Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. maj 2001 - 14:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde spillet Z?

Jeg har ledt lidt efter det ældgamle spil Z men har ikke været i stand til at finde det. Nogen der har det og vil sælge det? Eller er det så gammelt at det kan downloades lovligt? Eller nogen der kender et sted hvor det kan købes billigt? (har været inde på spilpriser.dk)
Avatar billede delphidaner Nybegynder
05. maj 2001 - 15:00 #1
Prøv at kigge på www.gamlespil.dk - et sted, hvor der samles en masse abandonware (programmer, der ikke kan sælges mere, og derfor distribueres gratis).
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. maj 2001 - 15:03 #2
gamlespil.dk er nede..
men!! Abandonware ikke ikke lovligt - det sælges ikke mere bare:( - gamlespil.dk har dog også (når den er oppe igen) freeware :)

Prøver lige at finde urlen til hvor man kan søge og købe org. spil
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. maj 2001 - 15:04 #3
ellers prøv at søg på google.com
Avatar billede delphidaner Nybegynder
05. maj 2001 - 15:09 #4
Siger du at abandonware ikke er lovligt? Er du sikker på det?
Avatar billede rahzel Nybegynder
05. maj 2001 - 15:24 #5
Ikke for noget men det der Z er ikke sjovt men det var jo heller ikke de du ville have svar på:)
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. maj 2001 - 18:52 #6
rahzel jeg har haft det som warez-udgave engang men jeg slettede det igen... Inden da nåede jeg at gennemføre halvdelen af spillet. Det er svært i det helt ekstreme, men hold kæft hvor var det fedt når man endelig fik gennemført en bane...
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. maj 2001 - 21:23 #7
delphidaner: Ja.... Abandonware = generelt spil der er over 5 år gamle, men ikke nødvendigvis er freeware, eller som ophavsberettigede har frigivet og givet lov til at lægge ud til download.
Derfor har de stadig rettighederne til softwaren og vupti..
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. maj 2001 - 00:24 #8
Du kan købe det gode gamle Z hos din softwareforhandler. - Jeg har undersøgt lidt, og fundet frem til at spillet endnu ikke er blevet abandoned..

/vh
Simon
Avatar billede cyberjam Nybegynder
08. maj 2001 - 21:49 #9
enhver softwareforhandler? Går jeg bare ind og siger jeg gerne vil have et spil ingen har hørt om i 5 år?
Avatar billede cyberjam Nybegynder
16. juli 2001 - 15:47 #10
Jeg har nu fundet det igennem en ven, spørgsmålet lukkes hermed.