Avatar billede jk501 Nybegynder
18. april 2006 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med tilføj eller fjern program

Når jeg går ind på listen over mine programmer under "tilføj eller fjern programmer" er listen delt i 2 dele.

Først kommer ca. 25 programmer, så kommer der en lang række mystiske linier. Det fylder vel ca. 250 linier, og de indeholder intet, bortset fra nogle streger.

Derefter kommer de sidste af mine programmer.

Det er jo ikke noget som ødelægger funktionaliteten, men det er et voldsomt irretationsmoment.

Er der nogen som har en forklaring, eller måske endnu bedre en løsning?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2006 - 20:30 #1
Screenshot?
Avatar billede jk501 Nybegynder
19. april 2006 - 17:13 #2
Naturligvis.

Billede 1 - viser hvordan listen pludselig slutter, og blot efterfølges af tomme linier

Billede 2 - her kommer så de lidt underlige sorte streger

Jeg har været ved at tjekke efter, og i alt fylder det langt mere end 250 linier - et bedre bud er min. 500 linier.

http://www.badongo.com/pic/153775

http://www.badongo.com/pic/153776

/jk501
Avatar billede jk501 Nybegynder
29. august 2006 - 10:41 #3
Efter snart et halvt år, kan vi vel godt lukke.....

Men lidt underligt at ingen kunne hjælpe... Hmmmm....