Avatar billede clausbr Nybegynder
20. april 2006 - 10:06 Der er 2 kommentarer

Problem med mit SDCard HJÆLP

Problem med mit SD Card HJÆLP

Jeg har et SD Card på 512 MB fra SIGMA og som har virket fint ind til i går
Jeg skulle installere Warcraft II (wargus) på min PocketPC og det  gik fint men jeg kom
Til at vælge 640x480 og da min Pocketpc kun er på 320x240 flimmeret skærmen og jeg genstarte
Min pocketpc for at vælge 320x240 men nu kan jeg ikke se mit SD Card min pocketpc skriver skal
Formaters og det har jeg prøvet men kan ikke kan ikke skrive på SD Card selv om at jeg har tjekket SD Card for skrive beskytte. Jeg har også prøvet korte i min Canon Powershot det går helt galt
Mit kamera slukker øjeblikket når jeg prøver at formatet mit SD Card.
Er der noget software der kan rede den mit SD Card.
Avatar billede boxer Nybegynder
20. april 2006 - 10:18 #1
Hvis du ikke skal redde data ud af kortet, vil jeg foreslå at du sætter det i en PC og formaterer det derfra.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. april 2006 - 11:00 #2