Avatar billede snebolle Nybegynder
20. april 2006 - 12:49 Der er 1 løsning

Programmer låser hvis jeg prøver at bladere i mapper

Hej,
Når jeg går ind i programmer som Word, Excel, IE osv. og trykker Filer -> Åbn -> og prøver at gå ind i en mappe så "fryser" programmet. Også hvis jeg prøver at gå ind i min dropdown menu. Det er det samme med dropdown menuen i IE hvis jeg skal se de sidste indtastet url.

Men jeg kan nemt gå ind i Denne Computer eller Stifinder og bladere i mapperne.

Ved nogen hvad det kan skyldes? Det er på en bærbar hvis det har en betydning.
Avatar billede snebolle Nybegynder
01. september 2011 - 17:52 #1
Lukket!