Avatar billede beyer Nybegynder
21. april 2006 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Software til professionelle skærmpræsentationer

Hej

Jeg har brug for et stykke software, der i bund og grund ligner Powerpoint. Det skal bare kunne lidt mere...

Firmaets afdelinger rundt omkring i landet er forbundet i ét stort netværk, og jeg ville gerne centralt kunne vedligeholde og styre, hvad der bliver vist af reklamebudskaber på storskærmene, som sidder i alle afdelinger, hvor kunderne kommer forbi.

Det ville være smart, hvis jeg ad hoc kunne smide et ekstra banner ind over en eller flere af præsentationerne, hvis der dukkede en interessant nyhed op. Jeg forestiller mig måske et rullebanner i bunden af skærmen som fx kendes fra TV2 Finans.

Man kunne også forestille sig, at jeg - stadig fra centralt hold - skulle kunne switche over til en TV-kanal, hvis der skete noget spændende af stor almen interesse, fx en fodboldfinale eller den sidste time af konge-etapen i Tour De France.

Findes der software, som opfylder ovenstående behov?

På forhånd tak fra

Rene
Avatar billede beyer Nybegynder
24. juli 2006 - 11:47 #2
Lukker - desværre ingen brugbare svar :o(
Avatar billede beyer Nybegynder
24. juli 2006 - 11:47 #3
24/07-2006 11:47:02 Lukker - desværre ingen brugbare svar :o(