Avatar billede france Novice
21. april 2006 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fiktivt/virtuelt lydkort ?

Hej

Jeg har en server der kører Windows 2003 Server.
Serveren har intet lydkort, og der findes som sådan ingen lydkort der passer til en PCIX slot... hvorfor jeg har forsøgt mig med et USB lydkort... men ak... deres driver passer ikke.

Jeg har hørt, at man kan få et "virtual sound card"...
Er dette rigtigt, eller hvad ellers kan jeg gøre?

Eller er det krop umuligt...?
Årsagen er, at jeg vil sætte en Skype telefon til serveren, efter som den jo alligevel kører 24 timer i døgnet hos mig.

/Mic
Avatar billede levithan Nybegynder
22. april 2006 - 08:04 #1
Avatar billede france Novice
22. april 2006 - 10:59 #2
Ja, den havde jeg nu fundet og håbet på - men Windows brokker sig når man prøver at installere det... siger, at det ikke er en fil der er passer til denne udgave af Windows. Selvom jeg siger installér alligevel, så kan jeg ikke vælge den under Audio instillinger...
Avatar billede never_mind Nybegynder
22. april 2006 - 12:16 #3
PCI-x er bagudkompatiblet med PCI 32 /64, så du kan uden problemer montere et lydkort.
Avatar billede france Novice
11. oktober 2006 - 12:41 #4
Det kan slet ikke lade sig gøre... eller tak for hjælpen.